3days3 Days Service Maintenance,Train Branding and Bus Branding - Railway transportation in this country, is entering a new phase. Various breakthrough made by PT. Kereta Api Indonesia (KAI) to improve services and boost the number of passengers. As happened in the Commuter Train Line (KCL) which serves passengers in greater Jakarta, that have progressive rates, it does an impact on the increasing number of passengers.

The effect of increasing number of commuters on media branding are lost, detached, ripped, turn into handgrip, broken, and repositioning.

Solution and Commitment

Provide Maintenance Service within only 3 days. All damage that occur in the field, immediately repaired and completed within 3 days, done by experienced and trained human resources.

 

 

Syarat dan Cara mengikuti Quiz 3 Days Service Maintenance PT. VIAeight Indonesia

A. Kirim Photo brand iklan yang kami pasang di CommuterLine Jabodetabek

B. Kreasikan photo yang akan Anda kirim semenarik mungkin

C. Berikan komentar yang menarik tentang photo brand yang Anda kirim

D. Kirimkan hasil photo Anda sebanyak-banyaknya dengan menggunakan hashtag #3daysservice paling lambat 31     Mei 2014 ke :

  • Facebook : PT.VIAeight Indonesia
  • Twitter : @VIAeight
  • Instagram : @viaeightindonesia

E. Puluhan hadiah menarik menanti Anda

F. Semakin banyak photo yang Anda kirim, semakin besar kesempatan Anda menang

 

Hadiah Yang Akan Didapatkan Sebagai Berikut:

  • 1 Unit handphone Smartfren Andromax i2 untuk pemenang pertama
  • 1 unit camera digital Canon untuk pemenang kedua
  • Voucher Bakmi GM senilai Rp. 300,000 untuk pemenang ketiga
  • Voucher Bakmi GM senilai Rp. 250,000 untuk pemenang keempat
  • Voucher Bakmi GM senilai Rp. 150,000 untuk pemenang kelima
  • 1 tiket MultiTrip CommuterLine untuk 20 orang pemenang yang akan diundi setiap minggunya

 

Go to top
..........